جام سیمای ایران

ساخت وبلاگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، این هنرمند عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان که حدود سه هفته پیش مورد عمل پیوند کلیه قرار گرفته بود پس از گرفتن جواب قابل قبول آزمایش هایش از بیمارستان مرخص شد.

بنا بر اعلام پزشک معالج، هم اکنون حال عمومی عبدی بهبود زیادی پیدا کرده و بقیه مراقبت های وی در منزلش انجام خواهد شد و تا سه ماه آینده به بهبود کامل می رسد.

عبدی روز گذشته (پنج شنبه) به صلاحدید پزشکان اقدام به پیاده روی در بیمارستان کرد و با تعدادی از بیماران نیز به گفت وگو پرداخت.

بازی های عبدی در برخی سریالهای قدیمی از جمله 'بازم مدرسه ام دیر شده' در یادها و خاطره ها ماندگار شده و او را تبدیل به یک چهرۀ شناخته شده در عرصه طنز کرده است.

وی به خاطر مشکل دیابت و فشار خون آذر ماه سال گذشته و در نیمه اردیبهشت ‌ماه جاری نیز برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان بستری شده بود.

عبدی متولد 1337 در تهران است. فعالیت نمایشی اش را با ایفای نقش در نمایش‌های آماتوری در سال 1358 آغاز کرد.

وی در سال 1362 با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت.

با بازی در فیلم جنجال بزرگ به سینما راه یافت و در سال 1368 برای بازی زیبایش در فیلم مادر ساخته علی حاتمی‌برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

از بازی‌های به یادماندنی او می‌‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم برفی(داود میرباقری) اشاره کرد.

عبدی بازی و ایفای نقش در بیش از 30 فیلم‌ سینمایی از جمله مردی که موش شد، اجاره نشینها، ماموریت، گراند سینما، ای ایران، دزد عروسکها، ریحانه، مادر، در آروزی ازدواج ، مدرسه پیرمردها، دلشدگان، ناصرالدین شاه اکتور سینما، امام علی (ع)، هنرپیشه ، آرزوی بزرگ، آدم برفی، پاکباخته، مرد آفتابی ، شب روباه، عشق گمشده، افسانه پوپک طلایی، جنگجوی پیروز، راه سوم، تارزن و تارزان، دارا و ندار، نان و عشق و موتور 1000 ، زیر آسمان شهر، کفشهای جیرجیرک دار، هتل پیاده رو، قاعده بازی و... را در کارنامه کاری خود دارد.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 181 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:32

به گزارش جام جم سیما؛ رامبد جوان این بار «خندوانه» را به بهانه نزدیک شدن به سالروز میلاد حضرت قائم(عج) با یاد ایشان آغاز کرد. وی این روز را روزی خواند که دل هایمان را آب و جارو می کنیم و با یادآوری خوبی ها و بدی هایمان، یادمان می آید که چه طور باید آدم های خوبی باشیم تا اتفاقات نیکی چون پیچیدن بوی نرگس در این شهر شلوغ رخ دهد.

پس از تبریک این عید، هوشنگ که گویا یکی از طرفداران رامبد است به صورتی تلفنی روی خط آمد و در بخشی از حرف هایش به جوان گفت که چاق و 4G شدی چون پهنای باندت رو به افزایش رفته.

جوان در بخش دیگر که نوبت به مهمانان رسیده بود با مقدمه ای به اعضای تیم استقلال خوزستان تبریک و خوش آمد گفت و بعد هم از عبدالله ویسی سرمربی این تیم دعوت به حضور کرد. وی همچنین خودش را بی استعدادترین موجود در زمینه فوتبال خواند ولی بابت حضور این تیم ابراز خوشحالی کرد.

ویسی در قسمتی از گفتگویش عنوان کرد که وقتی می بازد ناخن هایش را می خورد و الان حدود 3 هفته است که به خاطر بردشان این کار را نکرده است.

در ادامه یکی از مسئولین این باشگاه اعلام کرد که ویسی در سال های آتی هم در استقلال خوزستان می ماند. او همچنین از غالب شدن بر تیم هایی با قراردادهای بالای بیست و چند ملیاردی، با مبلغی به اندازه حدود 4 میلیارد و خورده ای ابراز خرسندی و افتخار کرد.

صحبت از اعضا تیم و اجرای حرف هایی که بین دونیمه بازی در رختکن مطرح شد از بخش های دیگری بود که توسط ویسی صورت گرفت.

جناب خان هم پس از یک رفت و آمد با خوشحالی وارد شد و خطاب به ویسی گفت: "ما دو تا گوآردیولا داریم یکی پپ گواردیولا ست که الکی است و آن یکی عبگواردیولاست که الان روبه روی شما نشسته و اصل است."

وی همینطور از علاقه مساویش به فجرسپاسی شیراز و صنعت نفت خوزستان تعریف کرد و یک شعر هم در این مورد سرود.

در ادامه جوان به عبدالله ویسی خبرداد که «خندوانه» هم یک تیم تشکیل داده که قصد دارد اولین بازی رسمیش را با خوزستانی ها در یک سالن انجام دهد. او سپس از آنالیزورهای تیم دعوت کرد تا توضیحاتی در خصوص نحوه بازی بدهند که بین صحبت ها یکی از آنالیزورها قهر کرد و رفت.

جناب خان هم در این بین از مسئولین خواست تا به فکر تیم های شهرستانی هم باشند و به آن ها پول و فضا بدهند.

وی این آرزو را باردیگر در پایان برنامه هم مطرح کرد و این «خندوانه» را به پایان رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 168 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:31

به گزارش جام جم سیما؛ قسمت جدید برنامه سینمایی «هفت» امشب 31 خرداد ماه ساعت 23:15 به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بهروز افخمی در این برنامه با محمد پیغمبرزاده و فریدون جیرانی گفتگو خواهد کرد.

مسعود فراستی نیز در میز نقد «هفت» با حضور سیدجلال دهقانی اشکذری، کارگردان فیلم سینمایی «دلبری» به نقد و بررسی این فیلم می پردازد.

امیرعباس صباغ و سیدسعید هاشم زاده نیز به سراغ کاظم راست گفتار، کارگردان سینما می روند و با او گفتگو خواهند کرد.

برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی هر هفته جمعه ها به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 160 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:31

جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 16:22

مجموعه تلویزیونی «دور دست ها» به کارگردانی جواد ارشاد؛ محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است. قسمت 35 یا قسمت آخر این سریال را ببینیم.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 135 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:20

جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 16:24

مجموعه تلویزیونی «بچه ها نگاه می کنند» به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند؛ در سال 1390 تولید شده است. این سریال هر شب ساعت 21:30 دقیقه از شبکه 2 پخش می شود.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 166 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:20

به گزارش جام جم سیما؛ فینال برنامه «جادوی صدا» امشب برگزار می‌شود.

با فراخوانی که در سایت شبکه سه داده شد 8000 نفر برای این مسابقه ثبت‌نام کردند و طی چند مرحله 54 نفر در دو گروه خانم و آقا برای مسابقه انتخاب شدند.

آخرین برنامه «جادوی صدا» با حضور اساتید و ستارگان دوبله ایران به عنوان داور از جمله منوچهر اسماعیلی، چنگیز جلیلوند، محمود قنبری و زهره شکوفنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

فینالست‌های این برنامه نیلوفر رحیمی، فاطمه مخدومی، میلاد فتوحی و امیر امیری هستند.

گفتنی است؛ «جادوی صدا» امشب ساعت 22:20 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 158 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:20

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم نامه اصیل این درام علمی تخیلی را اندی ویر داستان نویس معروف دنیای ادبیات نوشته است. اسکات هم با او در این کار، همکاری داشته است.

اندی ویر که نوول هایش در آمریکای شمالی بیش از 630 میلیون دلار فروش داشته اند، نویسنده کتاب علمی تخیلی «مریخی» هم هست.

ریدلی اسکات سال قبل فیلم سینمایی موفق «مریخی» را براساس داستان این کتاب ساخت. «مریخی» با بازی مت دیمون، نامزد دریافت چندیت جایزه اسکار شد.

داستان «زک» در کره ماه اتفاق می افتد و موجودات بیگانه فضایی و موضوعی مثل تله پاتی، نقش مهمی در ماجراهای هیجان انگیز آن دارند.

با این حال، هنوز اطلاعات زیادی در باره این داستان در دست نیست. گفته می شود ویر پس از پایان کار نگارش فیلم نامه، آن را به صورت یک نوول هم می نویسد.

گروه همکار ریدلی اسکات در فیلم «مریخی»، با کار تازه او نیز همکاری خواهند کرد. اما هنوز معلوم نیست مت دیمون هم به عنوان بازیگر با این محصول موفق کمپانی فوکس قرن بیستم همکاری خواهد داشت یا خیر.

نزدیکان کارگردان می گویند داستان «زک» از مضمونی تازه و بدیع برخوردار است و ژانر علمی تخیلی را وارد دنیا و فضای تازه ای خواهد کرد.

«مریخی» با هزینه تولید 108 میلیون دلاری خود، فروشی 630 میلیون دلاری در سطح جهانی کرد. سهم سینماهای آمریکای شمالی از این مبلغ،228 میلیون دلار بود.

ظاهرا به دلیل همین موفقیت بالای مالی و تحسین منتقدان سینمایی بوده که کمپانی فوکس قرن بیستم، به ریدلی اسکات چراغ سبز داده و گفته می تواند «زک» را با هزینه تولید 150 میلیون دلاری تهیه کند.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:20

به گزارش جام جم آنلاین ، هنوز اطلاعی از نقش راپاس در این فیلم نیست. این در حالی است که کلید فیلم برداری «تابناک» برای فصل پائیز زده می شود.

بحث تولید این اکشن فانتزی از ماه مارس جدی شد. در همان زمان اعلام شد، دیوید آیر برای کارگردانی آن انتخاب شده و اسمیت در نقش کاراکتر محوری داستان ظاهر خواهد شد.

داستان فانتزی و جادویی فیلم در دنیایی اتفاق می افتد که گروهی از موجودات و هیولاهای خیالی و جادویی، در کنار آدم ها زندگی می کنند و مشکلی بین آن ها نیست.

اما وقوع یک اتفاق مشکوک، باعث بدگمانی دو طرف به یکدیگر می شود و اکشن داستان «تابناک» از این جا کلید می خورد. کاراکتر ویل اسمیت در داستان فیلم، ماموری است که باید در این رابطه تحقیق کند.

شرکت نت فلیکس که متخصص تولید مجموعه های تلویزیونی پرسروصدا و موفق است، امتیاز برگردان سینمایی فیلم نامه مکس لندیس را به قیمت بالای 3 میلیون دلار خریداری کرد.

این شرکت برای تولید «تابناک» به دنبال جلب نظر یکی از کمپانی های بزرگ فیلم سازی است، زیرا هزینه تولید آن حدود 90 میلیون دلار خواهد شد.

سازندگان فیلم، از آن به عنوان یک اکشن فانتزی خاص اسم می برند و عقیده دارند صنعت سینما تا قبل از این، مشابه چنین فیلمی را تولید نکرده است.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:20

به گزارش جام جم آنلاین ، جوویچ در داستان این فیلم نقش ویژه ای دارد و در قالب یک روبات آدمکش بازی می کند، که دست به شورش می زند.

فیلم نامه غیراقتباسی فیلم را تری چیونگ و بروس چونگ نوشته اند و جیمز فرانکو آن را با همکاری بروس چونگ کارگردانی خواهد کرد.

خود فرانکو در نقش کاراکتر اصلی ماجرا هم بازی خواهد کرد. او کلید فیلم برداری کار تازه اش را تا قبل از پایان سال جاری میلادی می زند.

داستان فیلم در دنیایی اتفاق می افتد که بیماری و امراض مختلف، زندگی نوع بشر را در مرحله خطرناکی قرار داده و تمدن بشری در حال نابودی است.

کاراکتر محوری داستان با بازی فرانکو، برای پیدا کردن دارو راهی سرزمین های دیگر می شود. او برای نجات جان مادر رو به مرگش، به این دارو نیاز دارد.

اما کاراکتر منفی داستان که ارباب دنیای تاریکی است، نمی خواهد این مرد به داروی مورد نظرش دست پیدا کند. او یکی از روبات های آدمکش خود را برای نابودی مرد می فرستد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، اتفاقاتی که در ادامه داستان فیلم رخ می دهد، باعث سرکشی این روبات شده و او برعلیه ارباب خود و ماموریت محوله، قیام می کند.

اتحاد مرد جوان و روبات آدمکش برای نابودی ارباب بدطینت، به بقیه مردم هم قوت قلب داده و آن ها مبارزه را برای نابودی ارباب آغاز می کنند.

میلا جوویچ که با مجموعه اکشن علمی تخیلی «رزیدنت اویل» معروف شد، قسمت جدید آن را برای اواخر فوریه سال آینده میلادی به روی پرده سینماها می فرستد.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:20

به گزارش جام جم آنلاین ، دومین قسمت این اکشن جاسوسی در حالی در دستور کار تولید قرار گرفته، که قسمت اول آن شکست سخت تجاری خورد.

با این حال، سیف علی خان از فیلم خود دفاع کرده و می گوید سینمای هند و بالیوود نیازمند یک مجموعه فیلم جیمز باندی و جاسوس گونه است.

به گفته این بازیگر و تهیه کننده، فیلم نامه ای که در حال نگارش است از داستان و محتوای خیلی خوبی برخوردار است و ماجراجویی های درون آن، مورد پسند تماشاگران قرار خواهد گرفت.

این فیلم نامه برای اواخر فصل پائیز آماده فیلم برداری می شود. سیف علی خان قصد دارد کار تولید فیلم را به گونه ای سامان دهد، که برای نمایش عمومی در فصل تابستان 2017 آماده شود.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، این بازیگر45 ساله از هم اکنون پیش بینی موفقیت بالای مالی برای «مامور وینود 2» در جدول گیشه نمایش سینماهای هند می کند.

قسمت اول این اکشن دلهره آور و ماجراجویانه در سال 2012 به روی پرده سینماهای هند رفت. خان در داستان فیلم، یک مامور ضد جاسوسی است که ماموریتی را علیه گروهی از تروریست ها هدایت می کند.

مسئولان پاکستانی نسبت به ساخته شدن این فیلم اعتراض و آن را فیلمی ضد پاکستانی ارزیابی کردند. دلیل امر، پاکستانی بودن رئیس تروریست های داستان فیلم بود.

این موضوع باعث شد تا «مامور وینود» اجازه نمایش عمومی در سینماهای کشور پاکستان را پیدا نکند. سازندگان فیلم، اتهام ضد پاکستانی بودن آن را رد کردند.

سیف علی خان از سال 2013 تا به حال، هیچ فیلم موفق و پرفروشی در سینماهای کشور خود نداشته و امیدوار است با فیلمی مثل «مامور وینود 2»، جایگاه خوبی در جدول گیشه نمایش پیدا کند.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:20

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم نامه اقتباسی این اکشن ماجراجویانه و پررمزوراز براساس داستان چند جلدی نوول پرخواننده ای به همین نام ساخته می شود.

رابرت لودلوم جنایی نویس موفق دنیای ادبیات، نویسنده نوول های کاراگاه جانسن است. صنعت سینما قبل از این مجموعه داستان بورن او را تبدیل به فیلم های سینمایی کرده است.

کمپانی یونیورسال تهیه کننده مجموعه فیلم «بورن» با بازی مت دیمون، خشنود از موفقیت بالای مالی این مجموعه اکشن افشاگرانه، حالا به سراغ «کاراگاه جانسن» رفته است.

فیلم نامه اقتباسی قسمت اول این اکشن ماجراجویانه را آکیوا گلدمن و جیمز واندربیلت می نویسند. هنوز کارگردانی برای این فیلم، انتخاب نشده است.

دواین جانسن قهرمان دنیای کشتی کج که با نام راک هم شناخته می شود، در «کاراگاه جانسن» در نقش یک مامور مخفی ظاهر می شود که شرکت خصوصی کاراگاهی خودش را به راه می اندازد.

او در هر قسمت این مجموعه فیلم، قرار است با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شده و به حل آن بپردازد. شنیده می شود در هر قسمت فیلم، یک بازیگر بسیار مشهور در کنار راک بازی خواهد کرد.

کمپانی یونیورسال از سال 2014 به دنبال تولید نسخه سینمایی داستان نوول رابرت لودلوم بوده است. از همان زمان، اعلام شد دواین جانسن نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، کلید فیلم برداری این اکشن پررمزوراز اواخر فصل تابستان در شهر نیویورک زده می شود. «کاراگاه جانسن» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده می شود.

دواین جانسن هم اکنون در حال بازی در قسمت هشتم مجموعه فیلم پرفروش «سریع و آتشی» است. وی در این اکشن ورزشی، با وین دیزل هم بازی است.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:10

به گزارش جام جم آنلاین ، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در دومین هفته نمایش در کشور آسیایی چین، با فروشی 60 میلیون دلاری دوباره صدرنشین شد.

با این رقم بالای فروش، این اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه موفق شد رقم فروش 10 روزه خود در چین را به 157 میلیون دلار برساند.

تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند، به جز جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، این فقط سینماهای چین هستند که می توانند چنین رقم بالای فروشی را نصیب یک محصول هالیوودی کنند.

درام خانوادگی چینی «پیدا کردن آقای درست: کتاب عشق» با یک فاصله بالای فروش از «کاپیتان آمریکا»، ردیف دوم جدول گیشه را به خود اختصاص داد.

این ردیف با یک فروش 13 میلیون دلاری نصیب فیلم شد. فروش کلی این درام جوان پسند پس از هفده روز نمایش عمومی، به 112 میلیون دلار رسیده است.

تا قبل از این، پیش بینی فروشی بالای 200 میلیون دلار برای این فیلم می شد. اما افت زیاد فروش آن در جدول گیشه نمایش، حکایت از غلط بودن این تحلیل می کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فروش کلی و نهایی سومین قسمت مجموعه اکشن «کاپیتان آمریکا» در چین، حدود 250 میلیون دلار خواهد شد. به این ترتیب، این رقم فروش نمی تواند رقم فروش بالای 300 میلیون دلاری فیلم در آمریکای شمالی را بشکند.

با این حال، چین به احتمال زیاد تنها کشور خارجی خواهد بود که «کاپیتان آمریکا» در آن، توانسته بالای 100 میلیون دلار فروش کند.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:40

گفت‌وگو با پوراندخت مهیمن، بازیگر خوشروی تلویزیون و سینما

با نگاهی به ویژگی‌های مردم اصفهان مثل بسیاری از شهرهای کشورمان در اولین نظر آنها را افرادی سختکوش و هدفمند می‌یابیم که در راه رسیدن به آمال و آرزوهایشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و تا نهایت گوهر وجود خود را به کارنگیرند و به اوج اعتلای موفقیت نرسند از پا نمی‌نشینند. مردمانی باروحیه و خوش مشرب که در شهری تاریخی و زیبا زندگی می‌کنند که نصف جهانش می‌خوانند.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:32

گفت‌وگو با پوراندخت مهیمن، بازیگر خوشروی تلویزیون و سینما

با نگاهی به ویژگی‌های مردم اصفهان مثل بسیاری از شهرهای کشورمان در اولین نظر آنها را افرادی سختکوش و هدفمند می‌یابیم که در راه رسیدن به آمال و آرزوهایشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و تا نهایت گوهر وجود خود را به کارنگیرند و به اوج اعتلای موفقیت نرسند از پا نمی‌نشینند. مردمانی باروحیه و خوش مشرب که در شهری تاریخی و زیبا زندگی می‌کنند که نصف جهانش می‌خوانند.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:32

گفت‌وگو با پوراندخت مهیمن، بازیگر خوشروی تلویزیون و سینما

با نگاهی به ویژگی‌های مردم اصفهان مثل بسیاری از شهرهای کشورمان در اولین نظر آنها را افرادی سختکوش و هدفمند می‌یابیم که در راه رسیدن به آمال و آرزوهایشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و تا نهایت گوهر وجود خود را به کارنگیرند و به اوج اعتلای موفقیت نرسند از پا نمی‌نشینند. مردمانی باروحیه و خوش مشرب که در شهری تاریخی و زیبا زندگی می‌کنند که نصف جهانش می‌خوانند.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:32

به گزارش جام جم آنلاین ، بازگشت دوباره دوهامل به این مجموعه فیلم در حالی است که او در قسمت اول نسخه احیا شده آن در سال 2014 حضور نداشت.

دوهامل با سه قسمت اول تا سوم سری اول این مجموعه فیلم در فاصله سال های 2008 تا 2011 همکاری کرد. کاراکتر او، نقشی در ماجراهای سری جدید فیلم نداشت.

اما خبر می رسد تهیه کنندگان «ترانسفورمرها» به این نتیجه رسیده اند که حضور کاراکتر ستوان کلنل لنوکس در ماجراهای سری تازه آن، لازم و ضروری است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، جاش دوهامل با بازی در نقش این ستوان ماجراجو در سه قسمت سری اول، تبدیل یه یکی از چهره های جوان مطرح روز سینما شد.

سازندگان فیلم زمانی که قصد احیای داستان آن را در سری جدید داشتند، توضیحی در باره حذف کاراکتر ستوان لنوکس ندادند. دوهامل هم در این ارتباط، به اظهار نظر نپرداخت.

قسمت دوم سری جدید فیلم که چند روزقبل نام کامل خود را پیدا کرد، ماه آینده جلوی دوربین می رود. این فیلم با نام «ترانسفورمرها: آخرین شوالیه» اکران عمومی خواهد شد.

در داستان این اکشن علمی تخیلی، کارامتر ستوان لنوکس به کمک کاراکتر سید ییگر با بازی مارک والبرگ می آید. آن ها با کمک روبات های فضایی مثبت، به جنگ روبات های فضایی منفی می روند.

مایکل بی کارگردان فیلم، یکی از تهیه کنندگان آن هم هست و آن را برای نمایش عمومی در تاریخ 23 ژوئن سال آینده میلادی، آماده می کند.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:26

به گزارش جام جم سیما، مختار هوشنگی، مدیر تأمین و پخش شبکه مستند درباره مستند «گرگ یوسف‌خوار» توضیح داد: ملت ایران با تکیه بر باورهای اسلامی و انقلابی خود در دنیا شناخته می‌شوند؛ اما گروهی از خدا بی‌خبر در صدد تضعیف این باورها هستند. در این مستند تلاش آنان برای جذب پیروان ناآگاهشان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: سوءاستفاده‌ای که اعضای این فرقه از فقر و بی‌اطلاعی محرومان جامعه در ایران می‌کنند، در این مستند بررسی شده است و مخاطبان می‌توانند با اهداف پلید این فرقه آشنایی بیشتری پیدا کنند.

به بیان کلیتر «گرگ یوسف‌خوار» به تحلیل جامعه ایران قبل و حین شکل‌گیری فرقه بهائیت می‌پردازد. در این مجموعه وضعیت جامعه ایران در ابتدای دوره قاجار تصویر و اشخاصی چون شیخ احمد احسایی، شیخیه و فرقه‌های گوناگون آن بررسی می‌شوند.

این مستند ترکیبی از اینفوگرافیک، فیکس فریم انیمیشن و مصاحبه است و امروز و فردا ساعت 18 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:24

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، متن پیام رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، در اجرای اصل 175 قانون اساسی به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

توفیقات شما را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

ضمناً لازم می دانم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی که قبلاً عهده دار این مسئولیت بوده اند، تشکر و قدردانی نمایم.

صادق آملی لاریجانی-رئیس قوه قضاییه

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:22

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 16:02

مجموعه تلویزیونی «دور دست ها» به کارگردانی جواد ارشاد؛ محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:21

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه، راهکارهای دولت برای تولید و عرضه مسکن از جمله مسکن اجتماعی و ارائه تسهیلات بانکی و غیره و آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت آماده سازی سریع‌تر واحدهای مسکن مهر در این برنامه بررسی خواهد شد.

در برنامه امشب، همچنین وضعیت کنونی عرضه و تقاضا در بازار مسکن به لحاظ آماری، میزان نیاز به مسکن بویژه جوانان در شرف ازدواج و وضعیت طرح های عرضه مسکن و راهکارهای ایجاد رونق در تولید مسکن نیز مورد واکاوی قرار خواهد گرفت. در نهایت باتوجه به نقش مسکن بعنوان لوکوموتیو اقتصاد و نقش موثر آن در اقتصاد مقاومتی، آثار رکود در بخش مسکن بر ایجاد رکود در صنایع مختلف تبیین خواهد شد.

این برنامه با حضور مهندس مقداد همتی، از طراحان مسکن مهر در بخش گفتگوی اصلی و در بخش گپ و گفت با حضور هادی مسعودی عضو کمیته مطالبه حق مسکن، خانم شیرازی، خانم ساعدی و آقای اناری سه شهروند مستاجر امشب پس از سریال شبانه بر روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

همچنین در سوال نظرسنجی از بینندگان پرسیده شده است: شما کدام شیوه حمایتی در تأمین مسکن مورد نیاز مردم و زوج های جوان را مناسب تر می دانید؟ 1-مسکن اجتماعی2- مسکن استیجاری3- مسکن مهر

از هم اکنون می توان با ارسال گزینه مورد نظر به شماره پیامک 300001435 در نظرسنجی برنامه ثریا شرکت کرد.

جام سیمای ایران...
ما را در سایت جام سیمای ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان simajam بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:20